Nieuws: ProVoet spo(r)t op TV

1. ProVoet

ProVoet .

Ontvangen Likes:
    332
    Trophy Punten:
    135
    Vanaf 24 april tot en met 7 mei is ProVoet weer op TV met de spot ‘Run Fast’. De spot is te zien op NPO1, NPO2, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Comedy Central, Fox Sports 1, Fox Sports 3, Fox Sports 5, ID, TLC, 24Kitchen, Eurosport, Fox, Spike en BBC First Holland.

De spot ‘Run Fast’ richt zich op sportieve vrouwen in de leeftijd van 20 - 49 jaar. Daarom wordt de spot ook in juli en augustus uitgezonden rondom de zomerse sportactiviteiten zoals Wimbeldon 6-16 juli en het WK atletiek in Londen 8-21 juli. En natuurlijk niet te vergeten rondom de Nijmeegse Vierdaagse op TV Gelderland.

Op de ProVoet website kunnen jullie in het uitzendschema zien wanneer de spot op welk kanaal wordt uitgezonden.

Laat hieronder weten waar/wanneer je de commercial hebt gezien, of vertel over leuke reacties van vrienden/familie/kennissen.

provoettvspot.jpg

Stephanie vindt dit leuk.
  2. Anet van der Bloemen

Anet van der Bloemen LEKKER BEZIG Regiodagen Team

Ontvangen Likes:
    7
    Trophy Punten:
    29
    Waarom deze spot alleen richten op vrouwen?? De helft van mijn cliënten zijn man. Op deze manier beetje terug in de tijd toen vooral vrouwen de pedicure bezochten. Maak een spot voor alle sportieve mensen voortaan.

ghizlane en lowenthalpedicure vinden dit leuk.
  3. Eva2

Eva2 TOP LID

Ontvangen Likes:
    277
    Trophy Punten:
    129
    Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik vind het wel goed dat Provoet zich dit keer op een specifieke doelgroep richt, in dit geval de vrouwelijke sporter.
    Zojuist heb ik het nieuwe promotiepakket van ProVoet ontvangen, waar je je voor op kon geven op de website. Dit jaar staat de mannenvoet centraal. Ik vind het juist erg leuk gedaan dit jaar!

Evelien Wesselink vindt dit leuk.
  4. Stephanie

Stephanie LEKKER BEZIG

Ontvangen Likes:
    4
    Trophy Punten:
    29
    Krijg regelmatig positieve reacties over de commercial, dit geeft dus aan dat de aandacht naar ons (medisch)pedicures gaat, top.
    Heb net mijn promotiepakket van Provoet ontvangen, ziet er goed uit.

Deel Deze Pagina