Nieuwe collectie ProVoet bedrijfskleding, wat kun je verwachten?

1. ProVoet

ProVoet .

Ontvangen Likes:
    316
    Trophy Punten:
    135
    Afgelopen maanden is er veel tijd gestoken in het neerzetten van een nieuwe collectie ProVoet bedrijfskleding. We wilden een moderne collectie, mooi, fris, maar vooral ook praktisch. Samen met een enthousiast team van pedicures en onze nieuwe leverancier JB Bedrijfskleding hebben we een unieke lijn neer kunnen zetten. De nieuwe collectie wordt feestelijk gelanceerd tijdens de Vakbeurs Pedicure in het weekend van 28 en 29 oktober. Direct daarna is de collectie verkrijgbaar in de naastgelegen stand.

Na de lancering is de nieuwe ProVoet bedrijfskleding verkrijgbaar bij diverse groothandels en via de webshop, www.beroepskleding.nl.

De nieuwe collectie kenmerkt zich door een afwisselend aanbod van rechte en getailleerde jasjes, een fris lijnenspel en een aanbod voor zowel heren als dames. Ook aan de praktische kant is gedacht, er zijn jasjes met veel of juist weinig zakken en door gebruik te maken van FlexFit (speciale stretchinzetten in de mouwaanzet) is er extra schouderruimte die ervoor zorgt dat u soepel kunt bewegen.

De nieuwe jasjes zijn geproduceerd van het materiaal Tencel. Tencel is één van de meest milieuvriendelijke stoffen die momenteel verkrijgbaar is. Tencel biedt veel extra’s ten opzichte van de traditionele stoffen, want Tencel draagt soepel, voelt zachter aan, neemt meer vocht op dan katoen en het voorkomt de groei van bacteriën.

Benieuwd? Kom kijken naar onze modeshow tijdens de Vakbeurs Pedicure! We horen graag wat je er van vindt!

Afbeelding lancering bedrijfskleding.jpg

2. Joke Bakker

Joke Bakker KOMT OP GANG

Ontvangen Likes:
    2
    Trophy Punten:
    19
    Ziet er goed uit maar ik heb van de week nieuwe jasjes en broeken gekocht bij Weenink ik kom daar al jaren naar tevredenheid, het enige verschil is dat ze geen provoet logo er op mogen zetten nou dan maar zonder logo.
    Wat ik begrepen hen staan zij ook op de beurs in Houten en ik heb nu al de beurskorting gekregen.

Pedicure Anneke Schipper vindt dit leuk.
  3. Pedicure Anneke Schipper

Pedicure Anneke Schipper LEKKER BEZIG

Ontvangen Likes:
    14
    Trophy Punten:
    29
    Mijn cliënten weten dat ik lid ben van Provoet. Bedrijfskleding met logo is leuk, maar is niet noodzakelijk. Als het maar goed en comfortabel zit. Ik heb ook van Weenink gekocht vorig jaar. Nog in prima staat.

4. Natascha

Natascha Moderating Helpdesk Admin Team Discussie Team Regiodagen Team Redactie Team ProVoet Poule

Ontvangen Likes:
    220
    Trophy Punten:
    154
    De jasjes en broeken zijn op dit moment nog niet te zien op de website. De provoedlijn kom na de beurs erop te staan.

5. Jogi

Jogi KOMT OP GANG

Ontvangen Likes:
    1
    Trophy Punten:
    19
    Mijn ervaring is dat er groothandels zijn, die de jasjes met Provoet-logo ook verkopen aan niet geregisteerde leden.

6. Maaike Wobbes

Maaike Wobbes KOMT OP GANG

Ontvangen Likes:
    0
    Trophy Punten:
    17
    Hoop dat er nu meer kleuren in de kleding zijn verwerkt. Dat witte is wel uit de tijd vind ik.
    IMG_4340.JPG

Deel Deze Pagina