Modelovereenkomst en gedragsregels voor contractering DV

1. ProVoet

ProVoet .

Ontvangen Likes:
    390
    Trophy Punten:
    135
    ProVoet en de NVvP hebben een modelovereenkomst opgesteld voor contractering van preventieve voetzorg bij mensen met diabetes mellitus. In deze modelovereenkomst voor samenwerking tussen podotherapeut en medisch pedicure staan alle belangrijk afspraken, eisen, rechten en plichten. Je kunt de modelovereenkomst als uitgangspunt gebruiken bij contractering, of een bestaande overeenkomst hieraan toetsen. Daarnaast zijn er gedragsregels opgesteld voor het proces om tot contractering te komen. Loopt het in jouw regio anders? Dan vormen deze gedragsregels een mooi uitgangspunt om het gesprek hierover aan te gaan. Beide documenten en andere nuttige informatie over diabetes voetzorg zijn beschikbaar via: www.provoet.nl/pages/110/Pedicures/diabetisch-voetzorg-actueel/Diabetische-voetzorg-actueel.html

2. marietje 2010

marietje 2010 LEKKER BEZIG

Ontvangen Likes:
    19
    Trophy Punten:
    34
    Ik heb deze modelovereenkomst bestudeerd en heb daar een vraag over:

Ik zou graag willen weten waarom er in het modelovereenkomst telkens verwezen wordt naar BELEIDSREGEL BR/CU-7132 terwijl dit volgens de NzA geldig is tot en met 31-12-2016 en hierna aangepaste beleidsregels zijn opgesteld.
    Zie ook de website van de NZA:

Nummer: BR/CU-7132
    Trefwoord(en): bewegingszorg, podotherapie, voetzorg
    Ingangsdatum: 01-01-2016
    Einddatum: 31-12-2016
    Status: Niet meer geldend

Er zou toch verwezen moeten worden naar de nieuwe beleidsregel voor 2018:

Nummer: BR/REG-18131
    Trefwoord(en): bewegingszorg, podotherapie, voetzorg, vrije beroepsbeoefenaren
    Ingangsdatum: 01-01-2018
    Einddatum: Onbepaald
    Status: Nog niet geldend

Er wordt elk jaar een nieuwe beleidsregel opgesteld waarin diverse wijzigingen in opgenomen.
    Vandaar mijn vraag.

10Tenen vindt dit leuk.
  3. ProVoet

ProVoet .

Ontvangen Likes:
    390
    Trophy Punten:
    135
    @marietje 2010: Bedankt voor je opmerking. Op dit moment is 17111 geldend, tot en met 31 december 2017. BR 18131 is vanaf 1 januari 2018 geldend. We gaan het aanpassen!

Deel Deze Pagina