Medisch pedicure met branchediploma toch in verwijsgids IKNL

1. Eva2

Eva2 TOP LID

Ontvangen Likes:
    286
    Trophy Punten:
    129
    Perspericht van De medische voet:
    Goedenavond Allemaal

Ik kon niet eerder reageren. Vorige week dinsdag heeft de rechtbank in Lelystad op mijn eigen verzoek het faillissement uitgesproken van Supplement BV. Onder Supplement BV valt ook de Medische Voet met alle activiteiten. Er is gelijk een curator aangewezen.

In een week van complete verslagenheid gaat mijn attentie als eerste uit naar mijn teamleden die hun baan verliezen. Jaren hebben sommigen heel hard en veel inzet gewerkt aan het realiseren van onze missie. Er moeten heel veel beslissingen genomen worden, Voor de toekomst liggen er meerdere mogelijkheden waaronder een doorstart. Ik kan u hier nog geen inzicht in geven maar houd u persoonlijk op de hoogte. De lopende cursussen ( nog 3 ) gaan gewoon door. De lopende OVV opleiding maken we gewoon af evenals de lopende MBO 4 opleiding.

Ik weet dat dit zal leiden tot heel veel reacties. Ik spreek daarbij de hoop uit dat iedereen beseft dat dit gepaard gaat met veel leed onder mijn teamleden en dat daar het nodige respect voor is.

Mischa Nagel 4 december 2017

Sent from my iPhone using dePedicure.nl mobile app

2. Evelien Wesselink

Evelien Wesselink ACTIEF LID ProVoet Poule

Ontvangen Likes:
    58
    Trophy Punten:
    79
    Nee Joke, is niet als grap bedoeld. Ook ik kreeg gisteren het nieuws via een van de andere fora in de vorm van een persoonlijk bericht van dhr. Nagel.

3. Anet van der Bloemen

Anet van der Bloemen LEKKER BEZIG Regiodagen Team

Ontvangen Likes:
    8
    Trophy Punten:
    29
    Ik neem aan dat men inmiddels vernomen heeft dat Suplement failliet is en daarmee ook De Medische Voet. Dus geen grap.

4. lowenthalpedicure

lowenthalpedicure TOP LID Quiz Team

Ontvangen Likes:
    249
    Trophy Punten:
    129
    Staat niet op hun site. Heb net even gekeken. Ik ben benieuwd.

Sent from my iPhone using dePedicure.nl mobile app

5. JM. Bijlsma-Vos

JM. Bijlsma-Vos ACTIEF LID

Ontvangen Likes:
    54
    Trophy Punten:
    99
    Gisteravond ook de hele site van Supplement door gespit. Daarop vond ik niets.
    Maar uiteindelijk de Facebook pagina bekeken en daarop stond het wel. Met toen 96 berichten. waarvan 2 negatief ,zij waren net de opleiding gestart .
    Ik denk dat sommigen iets positiefs kunnen zeggen anderen iets negatiefs. :)

6. Adrienne Sentel-Janssens

Adrienne Sentel-Janssens Medisch Voetzorgverlener - Medisch Pedicure

Ontvangen Likes:
    0
    Trophy Punten:
    17

7. Rosa

Rosa TOP LID

Ontvangen Likes:
    128
    Trophy Punten:
    129
    Wat een zure reactie.

Brenda Millarson vindt dit leuk.
  8. Gèraldine Tibbe

Gèraldine Tibbe KOMT OP GANG

Ontvangen Likes:
    2
    Trophy Punten:
    19
    Wat is er waar van het gerucht dat Provoet de OVV-opleiding gekocht heeft uit de failliete boedel van Supplement BV. En wat betekent dit voor jullie huidige opleidingsaanbod, moet men nu bij gaan scholen tot het niveau van de opleiding die Supplement opgezet heeft? De verschillen tussen deze twee zijn nogal groot!

9. dorien's voetenwerk

dorien's voetenwerk ACTIEF LID

Ontvangen Likes:
    56
    Trophy Punten:
    79
    Niks van gehoord, lijkt mij een sterk verhaal.

10. Evelien Wesselink

Evelien Wesselink ACTIEF LID ProVoet Poule

Ontvangen Likes:
    58
    Trophy Punten:
    79
    Welk opleidingsaanbod bedoel je? En wat was het niveau van de OVV opleiding van Supplement?

11. Janneke Pedicure

Janneke Pedicure NIEUW LID

Ontvangen Likes:
    0
    Trophy Punten:
    1
    @Gèraldine Tibbe Je heb zelf bij de medische voet gewerkt als docent en examinator. Ik zou het dan zelf aan je baas vragen die kan je vast antwoord geven.

Deel Deze Pagina