Veelgestelde vragen AVG-tool

1. ProVoet

ProVoet .

Lid vd Maand

Ontvangen Likes:
    425
    Trophy Punten:
    135
    Ik heb geen vouchercode ontvangen
    Je ontvangt de vouchercode binnen vijf werkdagen nadat u de bestelling heeft geplaatst. ProVoet verstuurt deze voucher per e-mail. Controleer ook uw spambox.

De vouchercode werkt niet
    De vouchercode moet exact overgenomen worden, controleer daarom nogmaals of je hem juist ingevoerd hebt. Eventueel kunt u de code kopiëren en plakken. Als je de code al verzilverd hebt, werkt hij daarna niet meer. Je kan dan inloggen met de inloggegevens die je per e-mail ontvangen hebt.

Wat moet ik doen nadat ik mijn vouchercode verzilverd heb?
    Het is belangrijk dat je na het verzilveren van de vouchercode meteen een account aanmaakt. Als je deze stap overslaat, ontvang je geen inloggegevens.

Ik kan niet inloggen, ik heb geen e-mail met inloggegevens gehad nadat ik mijn account heb aangemaakt.
    Je kan inloggen door bij gebruikersnaam het e-mailadres op te geven waarmee is aangemeld en te kiezen voor Wachtwoord vergeten.

Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen
    Controleer of je het huidige wachtwoord goed invoert. Het systeem heeft aan het eind van de regel een ‘oogje’ (tekentje) toegevoegd zodat je kan controleren wat je getypt hebt.

Moet ik mijn AVG-verklaring opsturen ter ondertekening?
    Nee, je hoeft deze niet op te sturen. Wel moet je hem bewaren. De AVG-verklaring is een intern document waarmee je ook kunt laten zien (als alle stappen doorlopen zijn) dat je alle onderdelen van de wet hebt uitgevoerd. Het is dus een zelf-verklaring en daarom hoeft hij niet getekend te worden, niet door de Stichting AVG en niet door jezelf.

Kan ik de AVG-verklaring vaker opvragen?
    Ja. De verklaring is een automatische samenvatting van alles wat je tot dan toe hebt gedaan. In de praktijk blijken gebruikers de verklaring te gebruiken als ‘nog te doen’-lijst. Dat is geen bezwaar.

Hoe moet ik omgaan met de WGBO (Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst)?
    Als de WGBO voor jouw situatie van toepassing is, dan gaat deze boven de algemene regels uit de AVG. (Bijvoorbeeld: bewaartermijnen en toestemming bij minderjarigen tussen 12 en 15 jaar). Zie ook onze beroepscode

Zijn er accreditatiepunten voor het doorlopen van de AVG-tool aangevraagd?
    Ja, ProVoet heeft accreditatiepunten aangevraagd bij ProCERT. Je ontvangt voor het doorlopen van de tool 3 accreditatiepunten in het domein Kwaliteitsbewust handelen. Om deze punten aan te vragen stuur je een e-mail met daarin je AVG-verklaring naar info@procert.nl. Vermeld in de e-mail duidelijk je voor- en achternaam en je krp-nummer.

Voor meer informatie zie: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl

5. terugblik avg screenshot.jpg

Deel Deze Pagina